Jesteś tutaj

II edycja ogólnopolskiej (nie)konferencji Kierunek-Wizerunek

II edycja ogólnopolskiej (nie)konferencji Kierunek-Wizerunek

kierunek wizerunek - właściwe logo.jpg

Ponownie zapraszamy pracowników bibliotek publicznych na (nie)konferencję Kierunek – Wizerunek!

W dniach 14-15 listopada 2016 roku Gdańsk oraz Gdynię odwiedzą bibliotekarze z całej Polski! Dołącz do nich i poznaj potencjał najnowszych strategii i opanuj techniki ich wdrażania. Spotkaj się z branżowymi specjalistami, którzy zainspirują Cię do działań! Dowiedz się, co powinieneś wiedzieć tworząc ofertę biblioteki, jak o niej komunikować i jak poruszać się w świecie social mediów. Zdobądź wiedzę, która pomoże stać się Twojej bibliotece liderem wśród innych, konkurencyjnych podmiotów.

Znajomość zasad marketingu i strategii zarządzania jest kluczowym elementem sukcesu marki. Chociaż wydawać się może, że ciężko w przypadku bibliotek używać tego typu sformułowania, to jednak czym innym jest tworzenie oferty biblioteki, promowanie i dbanie o jej wizerunek, jak nie właśnie budowaniem marki? Obecnie funkcjonowanie biblioteki niewiele różni się od funkcjonowania korporacji – co prawda nie rozliczają nas akcjonariusze, jednak musimy jako instytucje wykazywać się różnego rodzaju osiągnięciami, nie tylko przed naszymi organizatorami, ale również przed „opinią społeczną”, poprzez działania w środowisku lokalnym i poprzez media. O ile dyrektorzy naszych placówek są intensywnie szkoleni w tym zakresie, o tyle my – pracownicy często nie posiadamy takiej wiedzy – co niestety przekłada się na jakość wykonywanej przez nas pracy, a co za tym idzie niekorzystnie wpływa na to, w jaki sposób instytucja jest odbiera. Nawet kreatywny i zaangażowany pracownik nie rozwinie w pełni skrzydeł, jeżeli brak mu będzie odpowiednich narzędzi. (Nie)konferencja Kierunek – Wizerunek organizowana jest właśnie dla tych wszystkich, którzy chcieliby intensywniej uczestniczyć w kreowaniu wizerunku biblioteki, w której pracują.

Tym razem bohaterem dwudniowego spotkania będzie MŁODY CZYTELNIK (w wieku około 13-21 lat). Zastanowimy się jakie treści do niego trafiają i jakie z jego punktu widzenia są atrakcyjne.

Pierwszego dnia na warsztatach w  Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia zgłębiać będziemy tajniki Service Design, czyli skupimy na potrzebach i oczekiwaniach młodych czytelników. W dniu drugim dowiemy się czym jest content marketing i jak poprawnie, poprzez interakcję oraz zaangażowanie obydwu stron, budować długotrwałe relacje z odbiorcami.

Do udziału w (nie)konferencji zapraszamy bibliotekarzy i pracowników bibliotek publicznych oraz bibliotek innych typów z całej Polski.

Data i miejsce: 14-15 listopada 2016 w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia (dzień pierwszy) i w Gdańsku (dzień drugi). 

Koszt zapisu: 50 zł.

Uczestnikom niekonferencji zapewniamy wyżywienie (pierwszego i drugiego dnia lunch), przerwy kawowe oraz materiały dydaktyczne. W programie wieczór intergacyjny. 

Przejazd oraz nocleg we własnym zakresie. 

Uczestnicy (nie)konferencji w dniach 13-16 listopada mogą skorzystać ze zniżek na nocleg. Przy rezerwacji należy podać hasło „biblioteka”.

Dom Marynarza w Gdyni (15% zniżki) – dojazd z Dworca Głównego w Gdyni (autobus 128 lub SKM do stacji Wzgórze Św. Maksymiliana i spacerem al. Piłsudskiego)
Dom Wypoczynkowy Rzemieślnik (10% zniżki) – dojazd z Dworca Głównego w Gdańsku (SKM do Oliwy, a następnie autobus 143 lub 117)

 

PROGRAM

 

Zapisy przez portal evenea.pl zostały zakończone

II edycja (nie)konferencji Kierunek-Wizerunek organizowana jest wspólnie przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Gdyni.

zmiejszony jeszcze bardziej.jpg

Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Wojciecha Szczurka - Prezydenta Miasta Gdyni. 

Główny Partner:

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego w Gdańsku

Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni

logotyp-wimbp

 

Partnerzy:

logisfera jeszcze mniejszy.jpgpatronat honorowy_1.jpgLogaGdynia90-PPNT-STARTUP.jpg