Mama, tata, tablet - o wpływie multimediów na rozwój mowy małego dziecka i o wyższości książki nad tabletem
Alicja Chilińska-Pułkowska neurologopeda, absolwentka Filologii polskiej na UG ze specjalnością logopedyczną, ukończone Podyplomowe Studium Neurologopedyczne oraz liczne kursy z zakresu logopedii i neurologopedii, obecnie doktorantka Filologicznych Studiów Doktoranckich, zajmująca się badaniem umiejętności w zakresie komunikacji osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną.
Zawodowo od piętnastu lat pracuję z osobami z głębszą wieloraką niepełnosprawnością, w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-wychowawczym w Pruszczu Gdańskim, jednocześnie prowadzę prywatny Gabinet Neurologopdeczny, obejmując terapią dzieci z różnorodnymi deficytami w rozwoju mowy, prowadzę również zajęcia ze studentami kierunków pedagogicznych i logopedycznych na PWSH „POMERANIA”, oddział w Gdyni.